onsdag 12 mars 2014

Efter handledning..

Efter handledning från Peter så har det kommit fram ytterligare funderingar.
Vi pratade lite kring hur det skulle dokumenteras samt hur jag ska bli mer interaktiv med fler personer.
Geocaching kom upp som ett förslag. Tål att tänkas på, har aldrig provat det själv...
Istället för att be personer skicka bilder till mig, så kanske jag skulle kunna göra en Facebooksida istället, där folk lägger upp bilderna + berättar var fotot tagits.
Vidare har jag funderat på att handavtrycken behöver ju inte vara smutsiga på t.ex en vägg, det kan ju även vara avtryck på tex glas... Jag tänker på alla dessa glasmontrar som skyddar de läckra bakverk, som mina barn suktande försökt nå med sina kladdiga fingrar...
Matilda Å gav ett förslag att undersöka yrkesgruppen som kan konsten att ta bort ett handavtryck, en annan intressant infallsvinkel. Hahaha, vilken utmaning det måste vara att arbeta på t.ex ett café...Hur många handavtryck tvättas bort på en dag?
I skrivande stund har jag inte gjort en Facebook sida, men det kommer att bli nästa steg.
So long:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar